Hitler gra w World of Tanks #1 - parodia PL

Żeby nie było niedomówień. Napisy mają się nijak do tekstów, które wypowiada Hitler i jego świta. Są jednak dobrane tak żeby tworzyły sensowną całość dla osób, które nie znają niemieckiego :) Have fun!

Facebook - https://www.facebook.com/pages/Vdr/619739754718408

Paczka modów do gry - http://www.youtube.com/watch?v=wcI8uSWvWvU
  • Sławomir Wydra

    O borze ale dźwięk fauny😡😉

  • noxuification

    MISTRZ :) SHIShX z fejmu robil podobny filmik jakis czas temu btw

  • Kamil 0604

    a coon tak naprawde mowi?

  • RIGUX

    tyle lat, tak sie wot zmienil a ja lubie czasem do tego wrocic i posmiac sie rownie bardzo jak w 2013, zwlaszcza ze jak to pierwszy raz ogladalem wlasnie w tamtym roku bylem dennym pomidorkiem z 100 bitwami i komputerem z 1 GB RAM-u

  • Paweł

    Kurwa skąd sie bioroa tacy neonazusci. Kurwa niemiec pierdolony

  • Wadyslaw Okonski

    REWELACJA !!!!!!!!!!

  • boli ma-bolec

    TO JEST LEPSZE JAK TE WSZYSTKIE PARODIĘ NA TEJ SAMEJ SCENIE.

  • Mister alePompa

    szacunek, bardzo dobra przeróbka ! komediowa :D i realistyczna

  • Rifleman Wilq

    Jakim cudem kapral jest kapitanem czołgu?

  • Bob Budowniczy

    Kurde nie wyłonczyłem mikrofonu

  • Ryan 55

    Jak grałem ISem to E75 się ode mnie odbiło za 560😊

  • Wszystko z Pasji

    Można prosić o linka skąd pobrać dźwięki hitlera> ? :)

  • Nightmare

    To podstepna mała pchła XDDD

  • XaweX 103

    0:57 szanuję - tępić arty

  • Misiael 962203

    Wypchaj się żabojadzie ;) HAHA

  • Robert RST W

    to jest najlepszy film o wocie jaki widziałem bo Wot ogólnie to gówno

  • Janusz Wu

    co to za głupi zwyczaj oddalać kamerę ułamek sekundy przed samym strzałem. przecież to rozpierdala całą celność

  • Markadiusz Samson

    AMX to "chańba"? XD

  • Robi_CK

    2:20 - "chańba" to ortografii nie znać :/

  • Mister Kalashnikov

    hitler mnie rozwalił

  • Bazyliszek Chan

    nieśmieszne w ogóle, brak interakcji z innymi graczami.

  • dziadeq

    taki jest niemiecki, wstawisz dzwiek jak ktos sie wkuriwa i mozesz sobie w napisac dodac co chcesz XD

  • Tomasz Witkowski

    Fantastyczny pomysł. Aż mnie brzuch że śmiechu boli. Rewelacja:)

  • Bandera Maga

    Jak tu się nie śmiać z gościa który przegrał wygraną wojne ? xDD haha ( tak na poważnie, to Hitlerowi należy się wieczna hańba i potępienie )

  • NiSaDeQuEk TV

    Leopold mi sie przypomniał xD

  • Temczasowo Zamknięty

    Slabe do dupy z tym filmem

  • Gregory Peck

    Za tego cwela w postaci Adiego daje minusa

  • Bartosz Hodor

    fajne ale wole starego pierdzila

  • Makaron202

    jak widzę ryj Hitlera to mam ochotę go ożywić, torturować, zabić i potem znowu i tak dalej i dalej ;)

  • TheKurczakMaster

    Kawał dobrej roboty. Potrafi rozweselić :)

  • Bartek aka niemiec

    Czemu on strzela do niemieckich czołgów??

  • Adam Zaw

    czemu strzela w niemieckue czołgi

  • misiekdiablo1

    te teksty rozjebaly mi konstrukcje :)

  • AzoQ

    5:55 mały błedzik dryżyna ale filmik zajebisty

  • Mati Snajpi

    3:36 Dobrze Ci tak ty sowiecka, kwadratowa puszko! TO MNIE ROZWALIŁO XDDDDDDDD

  • Commonwealth Boy

    Chętnie obejrzał bym jak Hitler gra w Hearts of iron IV

  • Oskar Oskaregg Jańczak

    A co to, nikt niemieckiego nie zna?

  • TheKeyos

    to nie hitler gra bo ma po polsku

  • Bartkoo da Łupiński

    A żebyś więcej tak zdychał adolf szmato!!!

NAJLEPSZY GRACZ w World of Tanks - Bitwa
TOP 5 - Najgorszych czołgów w World of Tanks
TOP 5 USUNIĘTYCH CZOŁGÓW W WoT
Benny Hill i jego życiowa tragedia | GIMBY NIE ZNAJO #69
6 Największych Wpadek Podczas Speedrun'owania
Hitler gra w World of Tanks #2 - Krwawa zemsta Fuhrera
Hitler gra w World of Tanks #3 - Powrót Fuhrera
704805 kredytów !!! Dzidzi rekordzistą World of Tanks
ROBIMY MUR Z MAUSÓW! - World of Tanks
World of Tanks IDIOTA - WoT IDIOT
Hitler dowiaduje się o przegranej Niemiec w meczu z Polską
7 Z4KAZANYCH ODCINKÓW KRESKÓWEK!
© 2018 Wot Танки — Клиентская многопользовательская онлайн-игра в реальном времени в жанре аркадного танкового симулятора в историческом сеттинге Второй мировой войны